Географія 6 клас

Підсумкова контрольна робота. Тема "Атмосфера"

Зроблено у Padlet









************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** **
6 квітня
 https://www.youtube.com/watch?v=TGi8ZMI3uY8

9 квітня. Тема.
Тема: «Озера»
Любі шестикласники! Тільки для вас!
Дивовижні води суходолу!
Є такі гідрологічні об’єкти, які просто вражають! 
Я думаю, що від таких фактів Ви будете у захваті!!!
Пропоную вам виконати наступні завдання:
1. Ознайомтесь з матеріалом підручника §49
2. Усно попрацюйте над запитаннями і завданнями в кінці параграфа.
3. Перегляньте презентацію до уроку
4. Виконайте інтерактивні вправи
- Річки та озера світу
-Найвідоміші озера світу
-Озерні улоговини
https://learningapps.org/4894384
5. Попрацюйте з тренувальним тестом на освітній платформі «На урок»

11 квітня.Тема.
Географія, 6 клас, тема «Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали»
Доброго дня, шанопні шестикласники! Оскільки карантин продовжується, то ми навчаємося в дистанційному режимі. Отож, пропонуємо вам сьогодні заняття на тему «Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали». Для продуктивної роботи нам знадобляться: підручник, атлас, робочий зошит, інтернет і, звичайно ж, хороший настрій. Тож бажаємо вам успіхів!

Тема: Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали.
1. Для початку повторимо «Озера та їх типи». Перевірте, на скільки ви зрозуміли дану тему.
Пропоную завдання за посиланням.
2. Опрацюйте параграф 45 (Т.Г.Гільберг, Л.Б.Паламарчук)
3. Перегляньте відео:
Дайте визначення поняття «Болото» ( запишіть у зошит)
Заповніть таблицю
Типи боліт Розташування Живлення Органічний світ
























4. Пригадайте, як на карті позначаються болота?
Знайдіть на фізичній карті півкуль та фізичній карті України території, де є болота. Позначте їх на контурній карті ( де позначали водні об’єкти)
5. Перегляньте цікаві відео про болота ( за бажанням, але це цікаво)
https://www.youtube.com/watch?v=vwUrcWGRooQ Загублений світ
https://www.youtube.com/watch?v=sPY0_Ng8ngc Васюганські болота
6. Яке значення мають болота? Для чого їх охороняти? (дайте відповідь кількома реченнями)
7. Штучні водойми.
Випишіть у зошити і запам’ятайте визначення понять «водосховище», «ставок», «канали».
8. Знайдіть на карті атласу і позначте на контурній карті:
Канали: судноплавні – Панамський, Суецький, Північнокримський ( Україна)
9.* Знайдіть на картах за допомогою мережі інтернет: Водосховища: Вольта (Африка).
На Дніпрі – каскад водосховищ: Київське, Канівське, Дніпровське, Каховське, Кременчуцьке.
10. Розкрийте значення водосховищ, каналів, ставків. Запишіть у вигляді таблиці
Значення каналів Значення водосховищ Значення ставків



















11. Які штучні водойми є у вашій місцевості? Як їх використовують?
12. На закріплення пограйте у гру «Перший мільйон»
Подивитесь, це-цікаво...
Лбодовики.Багаьорічна мерзлота.
Льодовики та багаторічна мерзлота. Параграф 52
13 квітня. Тема.
Підземні води, умови їх утворення та залягання у земній корі. Термальні та мінеральні води.Пропоную відео до теми


Тема заняття: «Підземні води, умови їх утворення та залягання у земній корі. Термальні та мінеральні води»
Виконайте завдання:
1. Проблемне питання:
Розгляньте малюнки. Напишіть, де на вашу думку, беруть воду для того, щоб ми змогли обрати для себе смачну і корисну?
2. Перегляньте відео «Кругообіг води в природі»
https://www.youtube.com/watch?v=HhHoSIxduRg
Дайте відповідь на запитання:
- Як вода потрапляє під землю?

3. Для того, щоб дізнатись, як і де з’явилася ця вода, опрацюйте параграф 47 підручника та перегляньте відео презентацію за посиланням

4. Дайте визначення поняття «підземні води». Випишіть у зошит.

5. Випишіть у зошит визначення понять «водопроникні» та «водонепроникні» породи.
Завдання у зошит:
Перепишіть у зошит гірські породи та підкресліть червоним кольором – водопроникні, а синім – водонепроникні.
Глина, пісок, мармур, крейда, вапняк, галька, граніт, крейда, пемза.

6. Розгляньте малюнок 127 у підручнику та напишіть, що позначено на малюнку нижче цифрами 6, 7, 8, 9, 10,11

7. Доповніть таблицю, перемалювавши її у зошит
Типи підземних вод
Типи підземних вод Умови утворення Тип живлення Використання
Ґрунтові

Атмосферними опадами

Міжпластові Між двома пластами водонепроникних порід



  • У чому відмінність між ґрунтовими та між пластовими водами?

7. Пошук відповіді на проблемне питання:
- То де знаходиться та як утворюється мінеральна вода? ( коротко напишіть)

8. Перегляньте цікаве відео про Ісландію – країну термальних джерел і гейзерів
https://www.youtube.com/watch?v=WXKpWeX6Z84
Дайте відповіді на запитання:
- Які води називають термальними?

9. Пошукове питання:
Знайдіть в додаткових джерелах інформації:
  • Де в Україні є райони термальних вод?

10. Діти, напишіть, який факт з даної теми вас найбільше вразив?

15 квітня


Тема заняття «Значення вод суходолу для природи та людини. Охорона вод Світового океану і суходолу»
Шановні шестикласники! Головне, сьогодні: згуртованість, організованість і оптимізм. Я продовжую надсилати вам навчальні матеріали, які, сподіваюся, допоможуть кращому засвоєнню інформації, розміщеної в параграфах підручників.

Тема заняття: Значення вод суходолу для природи та людини. Охорона вод Світового океану і суходолу.

1. Опрацюйте параграф підручника

2. Заповніть схему



3. Перегляньте відео за посилання
Заповніть схему «Джерела забруднення та наслідки»
Джерела забруднення води
1. Нафта і нафтопродукти


2. Стічні води
3. Важкі метали
4. Кислотні дощі
5. Теплове забруднення
6. Механічне забруднення
7. Радіоактивні метали
Наслідки забруднення


1. Ускладнює фотосинтез, призводить до гибелі організмів
2.
3.
4.
5.


6.


7.

4. Перегляньте відео і розкажіть, яких заходів, на вашу думку, потрібно вжити для охорони Світового океану і вод суходолу?
https://www.youtube.com/watch?v=XzQUYuW1oqM – як очистити океан від пластику

5. Цікаві факти: Сучасне місто використовує води з розрахунку на одну людину 300-500 л/добу, що значною мірою перевищує мінімальну потребу у воді однієї людини (25 л/добу). Протягом століття витрати води в таких містах, як Париж, Нью-Йорк, Москва, зросли більш як у 100 разів. У багатьох країнах виникли проблеми з постачанням води у великі міста.
Зробіть маленьке дослідження
1. Дослідіть, скільки в середньому ви використовуєте води щодня.
2. Скільки води використовує ваша сім'я за день, за місяць.
3. Запропонуйте способи економії води членами вашої батьківщини
4. Подайте результати вашої роботи у вигляді брошури, малюнку, презентації та інше. аграф 53,54

15 квітня.
Підготовка до контрольної роботи. Виконати до 15 квітня

Код доступу  458024    Річка(тест виконати до12.04) 
 використати цей код,             
відкривши посилання
join.naurok.ua
.................................................. .................................................. ..............................

Річка.Живлення та режим річки.Тест виконати до15.04.

Код доступу  882857
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Контрольна робота. Гідросфера.
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

..................................................................................................................................
Відематеріали до теми:  ТЕЧІЇ https://www.youtube.com/watch?v=fG3aSH4xplw https://www.youtube.com/watch?time_continue=55&v=2wAzpLyZLSo&feature=emb_logo ТЕСТИ .Світовий океан. На скільки великимє океан http://merkator.org.ua/testy/vlastyvosti-vod-svitovoho-okeanu/ Хвилі. http://merkator.org.ua/testy/khvyli/ Течії. http://merkator.org.ua/testy/techiji/ Океанічні течії . https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf1BApNmIZc5PRTDKrtHwoJc1URbr6NnHKGfUgXUqulVZYv2g/viewformЗробіть завдання до26.03 включно








  













Код доступу 449175
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Географія, 6 клас, тема «Життя в морях та океанах. Океан та людина»

Доброго дня, шановні батьки, вчителі та учні й учениці шостого класу! Оскільки карантин, то ми продовжуємо працювати дистанційно. Протягом карантину у нас «випадає» 5 уроків, тому усі матеріали до уроку на мому блозі. Отож, пропонуємо вам заняття на тему: «Життя в морях та океанах. Океан та людина»
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграфи 45, 46 підручника (автори В.М. Бойко, С.В. Міхелі).
2. Перегляньте відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=oFiaVTwXpsE – Таємниці Світового океану
https://www.youtube.com/watch?v=6a-2T1YL7KA – У Тихому океані науковці виявили сміттєвий континент площею, як чотири України
https://www.youtube.com/watch?v=c0zBpfXQWNY – Презентація до уроку: «Багатство вод Світового океану»
3. Доповніть у зошиті таблицю, користуючись текстом підручника.
Життя у Світовому океані
Групи організмів
Область поширення
Приклади
Планктон
Населяють поверхню та товщу води і яких переносять хвилі і течії.
Дрібні водорості, черв’яки, рачки, креветки, медузи.
Нектон


Бентос



4. Запишіть у зошит схему.
Природні ресурси Світового океану
(речовини та сили, що використовує людина)

водні
- у морській воді є багато розчинених речовин
- опріснення води
біологічні
- планктон
- риба, молюски, краби, креветки, водорості
- морські звірі (кити, тюлені)
мінеральні
корисні копалини
енергетичні
- енергія припливів
- енергія течій
- енергія хвиль
- енергія прибою

5.  Дайте листи відповіді на питання (3-5 речей).
а) Від яких факторів залежить поширення організмів в океанах та морях?
б) Які частини Світового океану є найбільш придатними для життя морських мешканців? Чому?
в) Як змінюється поширення організмів в океанах із зміною клімату? Чому?
г) Які широти води Світового океану найбагатші на рибу? Чому?


Код доступу  323615
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
на join.naurok.ua



Немає коментарів:

Дописати коментар