************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** **
6 квітня
https://www.youtube.com/watch?v=TGi8ZMI3uY8
9 квітня. Тема.
Тема:
«Озера»
Любі
шестикласники! Тільки для вас!
Дивовижні води суходолу!
Дивовижні води суходолу!
Є
такі гідрологічні об’єкти, які просто
вражають!
Я думаю, що від таких фактів Ви будете у захваті!!!
Я думаю, що від таких фактів Ви будете у захваті!!!
Пропоную
вам виконати наступні завдання:
1. Ознайомтесь з матеріалом підручника §49
1. Ознайомтесь з матеріалом підручника §49
2.
Усно попрацюйте над запитаннями і
завданнями в кінці параграфа.
3. Перегляньте презентацію до уроку
3. Перегляньте презентацію до уроку
4.
Виконайте інтерактивні вправи
-
Річки та озера світу
-Найвідоміші
озера світу
-Озерні
улоговини
https://learningapps.org/4894384
5. Попрацюйте з тренувальним тестом на освітній платформі «На урок»
5. Попрацюйте з тренувальним тестом на освітній платформі «На урок»
11 квітня.Тема.
Болота,особливості їх утворення та поширення.Параграф 50,51
Географія, 6
клас, тема
«Болота, особливості
їх утворення та поширення. Штучні водойми
і водотоки: ставки, водосховища, канали»
Доброго
дня, шанопні шестикласники! Оскільки карантин
продовжується, то ми навчаємося в
дистанційному режимі. Отож, пропонуємо
вам сьогодні заняття на тему «Болота,
особливості їх утворення та поширення.
Штучні водойми і водотоки: ставки,
водосховища, канали».
Для
продуктивної роботи нам знадобляться:
підручник, атлас, робочий зошит, інтернет
і, звичайно ж, хороший настрій. Тож
бажаємо вам успіхів!
Тема: Болота,
особливості їх утворення та поширення.
Штучні водойми і водотоки: ставки,
водосховища, канали.
1. Для початку
повторимо «Озера та їх типи». Перевірте,
на скільки ви зрозуміли дану тему.
Пропоную завдання
за посиланням.
2. Опрацюйте
параграф 45 (Т.Г.Гільберг, Л.Б.Паламарчук)
3. Перегляньте
відео:
https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M&feature=share&fbclid=IwAR2fW-VIniqLFu8Ib33kmGXc5oQckyJ1aNcmogL7cFX_ARPlWCAK5e1vJEo
Болото - що це?
Дайте визначення
поняття «Болото» ( запишіть у зошит)
Заповніть таблицю
Типи боліт | Розташування | Живлення | Органічний світ |
4. Пригадайте,
як на карті позначаються болота?
Знайдіть на
фізичній карті півкуль та фізичній
карті України території, де є болота.
Позначте їх на контурній карті ( де
позначали водні об’єкти)
5. Перегляньте
цікаві відео про болота ( за бажанням,
але це цікаво)
https://www.youtube.com/watch?v=vwUrcWGRooQ
Загублений світ
https://www.youtube.com/watch?v=d2I-kjdUF6Q&feature=share&fbclid=IwAR3p9kifHFQsDX2X_P8Q4JICZKmJrVu2RUVFBSIg_zPA-Hz3qfXvvfa0RJY
найбільше болото
https://www.youtube.com/watch?v=MVXAdTZykIw&list=RDCMUCTrxl4u_Im4JdWumcnKz7HA&start_radio=1&t=21
болото Пантанал
https://www.youtube.com/watch?v=sPY0_Ng8ngc
Васюганські болота
6. Яке значення
мають болота? Для чого їх охороняти?
(дайте відповідь кількома реченнями)
7. Штучні водойми.
Випишіть у зошити
і запам’ятайте визначення понять
«водосховище», «ставок», «канали».
8. Знайдіть на
карті атласу і позначте на контурній
карті:
Канали: судноплавні
– Панамський, Суецький, Північнокримський
( Україна)
9.* Знайдіть на картах за допомогою мережі інтернет: Водосховища: Вольта (Африка).
На Дніпрі – каскад водосховищ: Київське, Канівське, Дніпровське, Каховське, Кременчуцьке.
10. Розкрийте значення водосховищ, каналів, ставків. Запишіть у вигляді таблиці
Значення каналів | Значення водосховищ | Значення ставків |
11. Які штучні водойми є у вашій місцевості? Як їх використовують?
12. На закріплення пограйте у гру «Перший мільйон»
Лбодовики.Багаьорічна мерзлота.
Льодовики та багаторічна мерзлота. Параграф 52
13 квітня. Тема.
Підземні води, умови їх утворення та залягання у земній корі. Термальні та мінеральні води.Пропоную відео до теми
Тема заняття: «Підземні води, умови їх утворення та залягання у земній корі. Термальні та мінеральні води»
Виконайте
завдання:
1.
Проблемне питання:
Розгляньте
малюнки. Напишіть, де на вашу думку,
беруть воду для того, щоб ми змогли
обрати для себе смачну і корисну?
2.
Перегляньте відео «Кругообіг води в
природі»
https://www.youtube.com/watch?v=HhHoSIxduRg
Дайте
відповідь на запитання:
-
Як вода потрапляє під землю?
3.
Для того, щоб дізнатись, як і де з’явилася
ця вода, опрацюйте параграф 47 підручника
та перегляньте відео презентацію за
посиланням
4.
Дайте визначення поняття «підземні
води». Випишіть у зошит.
5.
Випишіть у зошит визначення понять
«водопроникні»
та «водонепроникні»
породи.
Завдання
у зошит:
Перепишіть
у зошит гірські породи та підкресліть
червоним кольором – водопроникні, а
синім – водонепроникні.
Глина,
пісок, мармур, крейда, вапняк, галька,
граніт, крейда, пемза.
6.
Розгляньте малюнок 127 у підручнику та
напишіть, що позначено на малюнку нижче
цифрами 6,
7, 8, 9, 10,11
7.
Доповніть таблицю, перемалювавши її у
зошит
Типи
підземних вод
Типи підземних вод | Умови утворення | Тип живлення | Використання |
Ґрунтові | Атмосферними опадами | ||
Міжпластові | Між двома пластами водонепроникних порід |
- У чому відмінність між ґрунтовими та між пластовими водами?
7.
Пошук відповіді на проблемне питання:
-
То де знаходиться та як утворюється
мінеральна вода? ( коротко напишіть)
8.
Перегляньте цікаве відео про Ісландію
– країну термальних джерел і гейзерів
https://www.youtube.com/watch?v=WXKpWeX6Z84
Дайте
відповіді на запитання:
- Які
води називають термальними?
9.
Пошукове питання:
Знайдіть
в додаткових джерелах інформації:
- Де в Україні є райони термальних вод?
10.
Діти, напишіть, який факт з даної теми
вас найбільше вразив?
15 квітня
15 квітня
Тема заняття «Значення вод
суходолу для природи та людини. Охорона
вод Світового океану і суходолу»
Шановні
шестикласники! Головне, сьогодні: згуртованість,
організованість і оптимізм. Я продовжую надсилати вам навчальні матеріали, які,
сподіваюся, допоможуть кращому
засвоєнню інформації, розміщеної в
параграфах підручників.
Тема
заняття: Значення вод суходолу для
природи та людини. Охорона вод Світового
океану і суходолу.
1.
Опрацюйте параграф підручника
2.
Заповніть схему
3.
Перегляньте відео за посилання
Заповніть
схему «Джерела забруднення та наслідки»
Джерела забруднення води |
1.
Нафта і нафтопродукти
|
2. Стічні води |
3. Важкі метали |
4. Кислотні дощі |
5. Теплове забруднення |
6. Механічне забруднення |
7. Радіоактивні метали |
Наслідки
забруднення
|
1. Ускладнює фотосинтез, призводить до гибелі організмів |
2. |
3. |
4. |
5.
|
6.
|
7. |
4.
Перегляньте відео і розкажіть, яких
заходів, на вашу думку, потрібно вжити
для охорони Світового океану і вод
суходолу?
https://www.youtube.com/watch?v=XzQUYuW1oqM
– як очистити океан від пластику
5.
Цікаві
факти:
Сучасне
місто використовує води з розрахунку
на одну людину 300-500 л/добу, що значною
мірою перевищує мінімальну потребу у
воді однієї людини (25 л/добу). Протягом
століття витрати води в таких містах,
як Париж, Нью-Йорк, Москва, зросли більш
як у 100 разів. У багатьох країнах виникли
проблеми з постачанням води у великі
міста.
Зробіть
маленьке дослідження
1. Дослідіть, скільки в середньому ви використовуєте води щодня.
2. Скільки води використовує ваша сім'я за день, за місяць.
3. Запропонуйте способи економії води членами вашої батьківщини
4. Подайте результати вашої роботи у вигляді брошури, малюнку, презентації та інше. аграф 53,54 15 квітня.
Підготовка до контрольної роботи. Виконати до 15 квітня
Відематеріали до теми: ТЕЧІЇ https://www.youtube.com/watch?v=fG3aSH4xplw https://www.youtube.com/watch?time_continue=55&v=2wAzpLyZLSo&feature=emb_logo ТЕСТИ .Світовий океан. На скільки великимє океан http://merkator.org.ua/testy/vlastyvosti-vod-svitovoho-okeanu/ Хвилі. http://merkator.org.ua/testy/khvyli/ Течії. http://merkator.org.ua/testy/techiji/ Океанічні течії . https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf1BApNmIZc5PRTDKrtHwoJc1URbr6NnHKGfUgXUqulVZYv2g/viewformЗробіть завдання до26.03 включно
Код доступу 449175
Географія,
6 клас, тема
«Життя
в морях та океанах. Океан та людина»
Доброго
дня, шановні батьки, вчителі та учні й
учениці шостого класу! Оскільки карантин,
то ми продовжуємо працювати дистанційно.
Протягом карантину у нас «випадає» 5
уроків, тому усі матеріали до уроку на мому блозі. Отож,
пропонуємо вам заняття на тему: «Життя
в морях та океанах. Океан та людина»
Виконайте
завдання:
1. Опрацюйте
параграфи 45, 46 підручника (автори
В.М. Бойко, С.В. Міхелі).
2. Перегляньте
відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=oFiaVTwXpsE
– Таємниці Світового океану
https://www.youtube.com/watch?v=6a-2T1YL7KA
– У Тихому океані науковці виявили
сміттєвий континент площею, як чотири
України
https://www.youtube.com/watch?v=c0zBpfXQWNY
– Презентація до уроку: «Багатство вод
Світового океану»
3. Доповніть
у зошиті таблицю, користуючись текстом
підручника.
Життя
у Світовому океані
Групи
організмів
|
Область
поширення
|
Приклади
|
Планктон
|
Населяють
поверхню та товщу води і яких переносять
хвилі і течії.
|
Дрібні
водорості, черв’яки, рачки, креветки,
медузи.
|
Нектон
|
||
Бентос
|
4. Запишіть
у зошит схему.
Природні
ресурси Світового океану
(речовини
та сили, що використовує людина)
водні
- у
морській воді є багато розчинених
речовин
- опріснення
води |
біологічні
- планктон
- риба,
молюски, краби, креветки, водорості
- морські звірі (кити, тюлені)
|
мінеральні
- корисні копалини
|
енергетичні
- енергія припливів
- енергія течій
- енергія хвиль
- енергія прибою
|
5. Дайте листи відповіді на питання (3-5 речей).
а) Від яких факторів залежить поширення організмів в океанах та морях?
б) Які частини Світового океану є найбільш придатними для життя морських мешканців? Чому?
в) Як змінюється поширення організмів в океанах із зміною клімату? Чому?
г) Які широти води Світового океану найбагатші на рибу? Чому?
Код доступу 323615
Немає коментарів:
Дописати коментар