Географія 8 клас

Зроблено в Padlet

Порівняльна характеристика природних зон України

План


Послідовність роботи


                     Назва природної зони



Географічне положення, розміри території.


1) визначити, в якій частині країни розташовані.



2) з’ясувати, яку площу займають



Тектонічні структури, рельєф, корисні копалини.

1) встановити, які тектонічні структури лежать в основі території.




2) назвати форми рельєфу.



3) перелічити корисні копалини, які є в надрах



Клімат

1)встановити, який сформувався тип клімату



2) визначити панівні вітри



3) з’ясувати середні температури повітря найтеплішого і найхолоднішого місяців.



4) зазначити середньорічну кількість опадів



Внутрішні води та водні ресурси

1) перелічити великі річки




2) назвати великі озера, водосховища, канали



3) установити забезпеченість водними ресурсами



Ґрунти

назвати поширені типи ґрунтів



Рослинність

Назвати типові види рослин



Тваринний світ

Назвати найбільш поширених тварин



Природоохоронні території

1) назвати природні заповідники



2) зазначити заказники та інші природоохоронні території





Населення світу та України

Кількість населення світу. Природний рух населення
Густота населення.
Параграф опрацювати


Географія, 8 клас, тема заняття «Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі та Україні»
Шановні учні,! Працюючи і навчаючись в нестандартних карантинних умовах, ми звикаємо до віртуального спілкування, намагаємось зрозуміти один одного. Головне, сьогодні: згуртованість, організованість і оптимізм. Я продовжую надсилати вам навчальні матеріали, які, сподіваємося, допоможуть краще зрозуміти й засвоїти програмовий матеріал, що розміщений в параграфах підручників. Всі розробки навчальних занять для дистанційного навчання продовжую розміщувати в своєму блозі.
Тема заняття: Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі та Україні.
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграф  підручника

2. Перегляньте відео до 6 хвилини https://www.youtube.com/watch?v=lFHfYUpwZhQ

3. Дайте короткі відповіді на запитання: ( у зошит)
А) Що таке «розселення населення»?
Б) Що таке «Густота населення»?
В) Назвіть причини, що впливають на густоту населення.
Г) Яка середня густота населення в Україні?
Г) Чи впливає кількість населення у країні на густоту населення? Як саме?

4. Робота з географічною картою ст. 38 «Розселення населення».
Назвіть регіони світу з найбільшою та найнижчою густотою населення. Для кожного регіону вкажіть причини, які в першу чергу вплинули на таке розселення населення .

5. Робота з картою ст. 39. «Україна. Розселення населення».
А) Назвіть області України з :
  • найвищою густотою населення
  • найнижчою густотою населення
Вкажіть можливі причини такого розселення.
Б) Порівняйте густоту населення Київської області із середньою в Україні.

6. Як можна обчислити густоту населення?
Спробуйте розв’язати задачі:
А) Обчисліть густоту населення Франції, обравши необхідні дані (округліть до цілого числа)
Площа тис.км2 - 544.0
Населення млн. осіб - 65.4
Народжуваність ‰ - 12.3
смертність ‰ - 9.2
урбанізація % - 78


Б) Обчисліть середню густоту населення республіки Корея з розрахунку на 1 км2 , якщо її площа становить 99,5 тис. км2, а к-сть населення - 47 млн осіб, більшість яких живе на узбережжі країни. 
Географія 8 клас, тема заняття: «Демографічні процеси та статево-віковий склад населення світу та України»

Шановні восьмикласники, пропоную вам виконати наступні завдання:
1. Ознайомтесь з матеріалом підручника §
2. Усно попрацюйте над запитаннями і завданнями в кінці параграфів.
3. Перегляньте презентацію та відео до уроку

4. Виконайте інтерактивні вправи
- Населення України
- Природний рух населення
- Густота населення в регіонах України

5. Попрацюйте з тренувальним тестом на освітній платформі «На урок».
Для цього , відкрийте посилання
join.naurok.ua,
введіть код доступу 521457
можна перейти і за цим посиланням,

(обов’язково вказуйте своє призвіще і ім’я повністю)
6. Всеукраїнська школа он-лайн, тема на повторення «Природні зони України: мішані й широколисті ліси»


Успіхів вам, шановні учні! Сподіваюся, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи! 


Механічний рух населення.
Тема. Урбанізація, причини, що її зумовлюють. Міські агломерації. Мегаполіси. Світові міста. Відмінності в рівнях і темпах урбанізації в Україні і світі. Субурбанізація. Хибна урбанізація.
  1. Перегляньте відео за посиланням, про процеси урбанізації в світі (з 7 хв. 03 с.)

  1. Перегляньте відео за посиланням, про урбанізацію в Україні і світі https://www.youtube.com/watch?v=48lQtQkOhHQ
  2. Опрацюйте параграф 53 підручника та опорні схеми за посиланням https://drive.google.com/open?id=1mFzqkh3BMbkKFbvvrzCfd7i-FpFMVs6I
  3. Користуючись картою атласу, Інтернет-ресурсами, назвіть міста-мультимільйонники кожного з регіонів світу. Які з цих міст є столицями держав? Визначте, у яких регіонах і країнах світу найбільше міст-мультимільйонників. Чим це можна пояснити? Відповідь оформіть письмово у зошиті.
  4. На контурну карту світу нанесіть найбільші мегаполіси світу.


Географія, 8 клас, тема заняття «Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Міське і сільське населення»
Я продовжую  надсилати вам  навчальні матеріали, які, сподіваюся,  допоможуть  краще зрозуміти й засвоїти програмовий матеріал, що розміщений в параграфах підручників. Всі розробки навчальних занять для дистанційного навчання продовжую розміщувати в своєму блозі.

Тема заняття: Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Міське і сільське населення.
Виконайте завдання:
  1. Перегляньте відео за посиланням, про класифікацію міст і сіл в світі (з 6 хв. 04 с. до 7 хв. 03 с.)
  1. Перегляньте відео за посиланням, про густоту населення, територіальні відмінності густоти населення в Україні (з 4 хв. 20 с.) https://www.youtube.com/watch?v=fC4QrT9xpg4
  2. Опрацювати параграф 52 (за підручником С.Г.Кобернік, Р.Р.Коваленко).
  3. Виконайте письмово завдання:
    1. Проаналізуйте дані щодо класифікації міст України за чисельністю, установіть зайве місто:
Наприклад: Умань – середнє місто за чисельністю.
  1. Київ, Тернопіль, Харків.
  2. Одеса, Київ, Помічна.
  3. Дніпро, Умань, Мукачеве.
  4. Берегове, Ужгород, Трускавець.
  5. Запоріжжя, Львів, Миколаїв.
    1. Проаналізуйте дані щодо класифікації міст України за функціями, установіть зайве місто:
Наприклад: Моршин – курортне місто
  1. Знам’янка, Жмеринка, Трускавець
  2. Чоп, Кривий Ріг, Маріуполь.
  3. Шостка, Балаклія, Хорол.
  4. Вінниця, Конотоп, Хмельницький
  5. Хмільник, Миргород, Кривий Ріг.
  1. Користуючися тематичними картами атласу підпишіть на контурній карті 5 областей України з найбільшою кількістю сільських жителів. Письмово поясніть причини такої концентрації сільського населення в цих областях.

Географія 8 клас, тема заняття «Урбанізація»

Доброго дня, шановні восьмикласники! Оскільки карантин продовжується, то ми навчаємося в дистанційному режимі. Сьогодні ми ознайомимося з новою темою – Урбанізація.
Тема. Урбанізація.
1. Опрацюйте параграф 47 підручника (автори Т. Г. Гільберг, Л. Б. Паламарчук, В. В. Совенко).
2. Прогляньте відео за посиланням:
3. Занотуйте в зошит поняття «урбанізація». Який рівень урбанізації в світі ? Україні?
4. Випишіть ознаки урбанізації:
а)
б)
в)
5. Що означає поняття «агломерація».
6. За схемою визначте види агломерацій, наведіть приклади в Україні.
а) б) в)


7. Дайте визначення поняття «мегаполіс». Випишіть найбільші мегаполіси світу. Користуючись картами атласу, відшукайте і позначте їх на карті.
Це цікаво!
У світі утворилося 8 мегаполісів. На
території США виникли 3 мегаполіси:
Приатлантичний (або Бос-Ваш, тобто від
Бостона до Вашингтона, 50 млн осіб),
Приозерний (або Чи-Піттс, від Чикаго до
Піттсбурга, 35 млн осіб) та Каліфорній-
ський (або Сан-Сан, від Сан-Фран циско
до Сан-Дієго, 20 млн осіб). У Японії існує
мегаполіс Токайдо (від Токіо на південь Блакитний банан
до міста Кобе), в якому проживає майже
половина населення держави (70 млн
осіб). У Західній Європі сформувалися
мегаполіси Прирейнський (Рандстад) та Англійський, які часто об’єднують в
один – Європейський хребет, або Блакитний банан, населення якого становить
89,8 млн осіб (мал. 224). Він пролягає від півночі Італії до півдня Великої Бри-
танії. Два мегаполіси виникли у Китаї: Дельта річки Янцзи (де зливаються
близько 20 міських агломерацій із загальною кількістю населення 80 млн осіб)
та Дельта Перлинної річки (у районі Сянгану, охоплює 11 агломерацій, 47,3 млн осіб). Іноді мегаполісом називають Москву з однойменною областю в Росії, де мешкає приблизно 20 млн осіб. Формується Бразильський мегаполіс між Ріо-де- Жанейро та Сан-Паулу з населенням близько 38 млн осіб.

8. Сформулюйте поняття «світове місто». Наведіть приклади світових міст у різних регіонах. Чи є в Україні світові міста або претенденти?
9. Складіть схему поділу країн за рівнем урбанізації. Наведіть приклади.
10. Назвіть найбільш і найменшурбанізовані області України.
11. Дайте визначення поняттям «субурбанізація», «хибна урбанізація».
12. Висловіть власні судження.
«Усесвіт без міста – наче тіло без голови» В. Гюго.
Прочитайте текст і підтвердіть або спростуйте вислів видатного французького письменника.
Міста – це кам’яні ідоли, що поглинають людину, стирають її індивідуальність. Вона розчиняється в безмежному потоці людських мас, бігу машин, губиться в суєті вулиць, споруд. Але міста продовжують притягувати людей. Сьогодні вони стали концентрацією наукової думки, культури, мистецтва. Адже місто – це основний засіб організації суспільних і виробничих відносин.
Міський житель з моменту відвідування дитячого садка до отримання пенсійної книжки постійно поспішає, відчуває нестачу часу. Людина в місті оточена масою правил і заборон.
Житель міста протягом доби спілкується з сотнями і тисячами людей. Тваринний світ представлений в його середовищі одиничними видами – собака, голуб, ворона. Поле зору міського жителя обмежене стінами будинків: добовий зоровий фон наближається до кольору бетону і асфальту. Шумові, вібраційні навантаження, перенаселення, транспортні проблеми, вплив електричних, магнітних полів у великих містах стали причиною масових захворювань нервової системи (неврозів, психічних хвороб), підвищеної смертності. Процес урбанізації поширюється дуже стрімко. .
Але давайте спробуємо подивитися на місто з іншого боку. Місто і його душу. Що нас притягує до міста, зачаровує?
Його таємниці і легенди. Адже не можна дивитися на світ через чорні окуляри. Не може щось прекрасне народитися в постійній тьмі і страсі.
Перегляньте коротке відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=cfrdxJz6XOo – Урбанізація і гармонія.
13. Сформулюйте переваги і проблеми, які виникли внаслідок урбанізації. Оформте свої судження у вигляді есе, або в іншому вибраному за бажанням форматі.


Успіхів вам у роботі! Надіємось, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи! 

Тема заняття: «Етноси. Найпоширеніші мовні сім’ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни»
  1. Пройдіть підсумковий тест з теми «Розселення» за посиланням https://forms.gle/xsd2RtGw9efDWyFA8
  2. Опрацюйте параграф 54 підручника та опорні схеми за посиланням https://drive.google.com/open?id=1eYJxzC65Wjlq6nT98fUoY0PEdAPQi9ll
  3. Перегляньте відео про національний та етнічний склад населення світу до 4 хв. 33 с. https://www.youtube.com/watch?v=gbZ-XZva8Fs
  4. Складіть зв’язну розповідь, використавши отримані слова: понад, населення, 90%, одна, Ісландія, Ірландія, Японія, нації, незначна, країна. Про який тип країн від національного складу йшлося у вашій розповіді.


 тест населення

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

.............................................................................................................
Природокористування»

Шановні учні 8-го класу! Термін карантину у нас випав на розгляд теми "Природокористування". Тому, пропоную спробувати вивчити дещо самостійно. Сподіваюсь, що вам буде цікаво. Для цього перегляньте, будь ласка, рекомендовані матеріали, опрацюйте відповідний матеріал у підручнику:
1) параграфи 44-48 (авт. Бойко В.М.),
2) дайте відповіді на питання в кінці тем,
3) у робочому зошиті виконати тести ст.235.
Перейдіть за посиланнями на інтернет ресурси та виконайте завдання, що запропоновані для перевірки засвоєння знань. (скріньте і пересилайте)
1) Заповідники України
https://learningapps.org/3769238
2) Національні парки України
https://learningapps.org/2524206
3) Природні та біосферні заповідники України
https://learningapps.org/2524217
4) Природоохоронні території України
https://learningapps.org/2237614
5) Природні зони
https://learningapps.org/6727697
6) Чорне море
https://learningapps.org/2524181
7) Азовське море
https://learningapps.org/2524191
8) Фізико-географічне районування
https://learningapps.org/2166652
9) Кримські гори і Карпати
https://learningapps.org/2244578
https://learningapps.org/2244767
https://learningapps.org/4052350
https://learningapps.org/5923479


Google classroom

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.classroom
Сучасна політична карта світу.

Немає коментарів:

Дописати коментар